Magazín ITEKO

3 důležité tipy na vedení podnikání z domova

Pokud jste nyní doma a jste nuceni vést svůj podnik z obýváku, je možné, že to je pro vás nová situace a potřebujete trochu poradit, co by vám situaci ulehčilo. Proto jsme pro vás připravili krátký tříbodový seznam věcí a služeb, které vám ulehčí tuto situaci.
Snažte se pracovat tak, jako byste byli v kanceláři
Co tím myslíme? Nejspíše chodíte v určité hodiny denně do kanceláře, dost možná máte zavedenou určitou rutinu, která vám pomáhá zvládat chaotický život majitele podniku a může být těžké udržet tento režim doma. Jak také lze udržet časový režim když nemusíte jet dvacet minut tramvají do práce?
Vše záleží na vaší situaci, tak si tento příklad přizpůsobte podle sebe. Každý večer si připravit oblečení, oběd a pracovní stůl na následující den. Vstávejte ve stejnou hodinu a v klidu pokračujte ve své ranní rutinně, která by mohla být stejná jako vaše pracovní.

Uvědomte si, že ne vždy to půjde stejně snadno
Stres a světová situace se mění každým dnem a proto nelze očekávat, že vy na tom budete také stejně. Respektive - jako na houpačce. Je to normální a v případě potřeby a vyhoření si dejte potřebnou pauzu.

Na co můžete, investujte do externí pomoci
Abyste se necítili přehlcení, využijte co nejvíce externích služeb, které vám ulehčí starost o vaše podnikání. Daňové poradenství Praha je služba firmy Samak, která se mimo jiné specializuje také na všechny potřeby podnikatelů týkající se daní a účetnictví. Nechte část svých starostí na někom jiném.